Care este valoarea adaugata a programului nostru de training?
Â
- Vei dobandi capacitatile si abilitatile necesare pentru a identifica si evalua rapid nivelul de cunoastere si aplicare a cerintelor legale generale, dar si a legislatiei nationale referitoare la achizitiile publice in domeniul in care iti desfasori activitatea.
- Vei cunoaste cadrul legislativ si interpretarea sa corecta in vederea aplicarii corecte si consecvente a tuturor prevederilor legale referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica si/sau a acordurilor cadru de catre autoritatile contractante.
- Vei participa la un curs interactiv. Cursul se va baza pe implicarea directa a participantilor prin aplicatii practice, discutii libere si multe sesiuni de intrebari si raspunsuri.
- Vei dobandi un certificat de absolvire recunoscut la nivel national de Ministerul Muncii si Educatiei si la nivelul Uniunii Europene.
48
Ore de curs
16Â
Ore teorie
32
Ore practica
11
Module
Ce competente veti dobandi?
- Comunicare interpersonala
- Perfectionare a pregatirii profesionale
- Utilizarea calculatorului
- Coordonare munca in echipa
- Negociere in cadrul procedurilor de atribuire
- Elaborare documente de specialitate
- Analiza a legislatiei aplicabile specifice
- Acordare consultanta de specialitate
- Planificare achizitii publice
- Derulare proceduri de atribuire
Â
CONDITII DE INSCRIERE: STUDII SUPERIOARE
Â
Taxa de participare la cursÂ
include:
Â
- activitatea de training (locatie, coffee-break)
- materialele de lucru la training (suport de curs, materiale de lucru pentru partea practica)
- sustinerea examenului si eliberarea certificatului de absolvire
Â
Pentru informatii referitoare la perioada de desfasurare sau alte detalii, ne puteti contacta la adresa e-mail: office@inceptus.ro sau la numarul de telefon: 0741 59 89 19.